Збій у Київстар вплинув на роботу банкоматів та терміналів ПриватБанку

Збій у Київстар вплинув на роботу банкоматів та терміналів ПриватБанку

Фото: У ПриватБанку розповіли про проблеми в роботі банкоматів та терміналів

У зв’язку зі складнощами в роботі мобільного оператора Київстар деякі pos-термінали, банкомати та термінали самообслуговування можуть працювати нестабільно або не мати зв’язку.

Масштабний збій у роботі мобільного оператора Київстар, який стався 12 грудня, вплинув на роботу деяких банкоматів та терміналів самообслуговування ПриватБанку. Про це розповів прессекретар ПриватБанку Олег Серга, передає РБК-Україна.

“У зв’язку зі складнощами в роботі мобільного оператора Київстар деякі pos-термінали, банкомати та термінали самообслуговування можуть працювати нестабільно або не мати зв’язку”, – зазначив він.

Серга додав, що наразі докладається максимум зусиль для вирішення ситуації.

“Ми робимо все, щоб забезпечити доступність всіх продуктів та послуги бути поряд у режимі 24/7”, – заявив прессекретар банку.

За його словами, масштаби збоїв у ПриватБанку становлять: банкоматна мережа – 5%, POS-термінали – до 30%.

Як повідомлялося, мережа мобільного оператора Київстар не працює майже по всій території України через масштабну хакерську атаку.

Також Корреспондент писав, що співробітники Служби безпеки України проводять слідчі дії в центральному офісі мобільного оператора Київстар.

Джерело