Фото: Getty Images У Резерв+ з’явиться автоматичне надання відстрочки
Міністерство оборони працює над тим, аби додаток Резерв+ став абсолютно цифровим аналогом ТЦК.
Влітку у застосунку Резерв+ можуть запустити сервіс автоматичного надання відстрочки від призову. Про це повідомила заступниця міністра оборони з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Катерина Черногоренко в інтерв’ю виданню NV. “Ми вважаємо, що в деяких кейсах відстрочка має надаватись автоматично, без походу до ТЦК, без збору папірців, наприклад, людям з інвалідністю чи батькам трьох дітей. Адже ці дані вже є у держави в тому чи іншому вигляді. Наприклад, родинні зв’язки, зв’язок між батьком, матір’ю і дітьми є в Державному реєстрі актів цивільного стану. І вже зараз в нас з цим реєстром є взаємодія”, – сказала вона.
Міноборони працює над тим, аби Резерв+ став абсолютно цифровим аналогом ТЦК, і всі сервіси, які можна автоматизувати, не забирали час і ресурси громадян. За словами заступниці, Міноборони налагодило взаємодії з вісьмома державними реєстрами, щоб автоматично зберігати інформацію про військовозобов’язаних. Тож послугу автоматичної відстрочки у застосунку Резерв+ можуть запустити вже цього літа. “У нас зараз достатньо щільне навантаження на команду. Ми запустили військово-обліковий документ. Зараз займаємося тим, що технічно підтримуємо всі ці кейси. Я думаю, що протягом літа ми вже зможемо випробувати цю взаємодію”, – зазначила Черногоренко.
Нагадаємо, 18 червня у мобільному застосунку Резерв+ став доступний електронний військово-обліковий документ.
Користувачі у мобільному застосунку Резерв+ отримали вже понад 500 000 військово-облікових документів.
Як відомо, 18 травня набув чинності новий закон про мобілізацію в Україні. Тепер громадяни мають 60 днів на оновлення даних в ТЦК, ЦНАПах і в додатку Резерв+.
Залиште відповідь