В заручниках у касирки: реакція на лайку Укрпошти

В заручниках у касирки: реакція на лайку Укрпошти

Фото: кадр з відео Авто, які виставили на продаж

Українці бурхливо відреагували на нецензурну лексику у пості Національного оператору поштового зв’язку.

Укрпошта виставила на продаж через систему Prozorro більше півтисячі застарілих автомобілів із власного автопарку. На думку гендиректора компанії Ігоря Смілянського, ці машини можуть придбати волонтери, із 3-4 авто можна буде зібрати один, який потім передати на фронт.

Втім, користувачі критично сприйняли такий крок Національного оператора поштового зв’язку. Дописувачі нарікнули на несправний технічний стан машин і на необхідність аукціону замість передачі машин напряму для ЗСУ. В результаті Укрпошта опублікувала допис, в якому у досить незвичній формі відповіла українцям.

Акаунт в заручниках у поштарки

Підприємство у своєму повідомленні в акаунті X пояснило, що справді виставило вживані автомобілі на аукціон, позаяк цього вимагає законодавство, при цьому використавши нецензурну лексику.

“Так, виставили гниле г*вно на аукціон. Ні, не йоб**лись. Так, хотіли б віддати просто так тим, кому треба, але не маємо права. Продаємо старі автівки на Prozorro, бо цього вимагає закон”, – говориться в повідомленні.

Пост викликав нову дискусію у коментарях.

В заручниках у касирки: реакція на лайку Укрпошти

 twitter.com/ukrposhta  

Частину користувачів розгнівав підхід фахівця з комунікації Укрпошти, котрий вирішив з лайкою подати інформацію.

Звісно, були й ті українці, які підтримали Укрпошту або з гумором сприйняли пост.

Що відомо про аукціон

Цього року Укрпошті виповнилося 30 років, тому підприємство вирішило через Prozorro продати накопичені старі автомобілі. Поінформував про це гендиректор компанії Ігор Смілянський.

Зокрема, за його словами, мова йде про 531 одиницю застарілого автотранспорту – легкові, вантажні автомобілі, причепи, напівпричепи, трактори 90-х та 2000 років. Все продаватиметься лотами від 9 до 134 одиниць. Вартість лотів – від 42 тис. до 1,1 млн грн.

“Продаж техніки, непридатної для виконання нинішніх завдань, дозволяє не тільки отримати додатковий дохід, а й скоротити видатки на утримання старих авто і вивільнити місце для нового транспорту. Укрпошта продає автівки, щоб, окрім іншого, зібрати кошти на оновлення свого автопарку, який, на жаль, втрачає після обстрілів, працюючи у прифронтових регіонах”, – написав Смілянський.

І зазначив, що у коментарях під повідомленням низка дописувачів негативно сприйняла таку ініціативу Укрпошти, “радячи” навперебій “куди краще” застосувати машини, ображаючи та цькуючи колектив.

“Ким нас тільки не називали вчора в коментарях. Щобільше, ми це передбачали, бо це ж дуже просто прийти та написати “краще б Ви, м…ки, (там багато варіацій) передали ці автівки ЗСУ”. Пояснюю – ми компанія, в якої акціонер – держава, і просто так передавати нічого не можемо. І, я думаю, не треба багато фантазії, щоб уявити, як ті самі активісти – антикорупціонери прибігли б (разом вже з БЕБ, Прокуратурою і т.і.) писати про те, як з балансу державної компанії “зникла 531 автівка, зокрема Мерседес”, і неважливо, що йому 20 років”, – зауважив він.

Сьогодні Смілянський повідомив, що на перших аукціонах з продажу застарілого автопарку Укрпошта отримала 3,28 млн гривень. Це на на 60% більше стартової ціни.

“Вчора відбулось 7 аукціонів на суму 3 281 070 гривень, при стартовій ціні 2 049 027, тобто ріст ціни на аукціоні – 60%+. Як Вам “мотлох” ?”, – написав Смілянський.

Він додав, що 1 травня відбудуться ще три аукціони на суму 400 тисяч гривень. Крім того, гендиректор Укрпошти розповів, що ще 6 аукціонів у Закарпатті, Львові, Тернополі, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську, на які прийшло по одному учаснику, будуть продовжені на 7 днів. Також повторні аукціоні відбудуться у Дніпрі, Харкові та Одесі, оскільки провести їх завадила безпекова ситуація.

Джерело