За результатами цьогорічної вступної кампанії у Військовому інституті Київського національного університету імені Тараса Шевченка (ВІКНУ) 45% абітурієнтів, які вступили на денну форму навчання, становлять жінки.
Про це АрміяInform повідомив т.в.о. начальника пресслужби Військового інституту КНУ імені Тараса Шевченка лейтенант Олександр Бритвич.
— Найбільший відсоток жінок серед тих, хто вступив, спостерігається на спеціалізаціях гуманітарного нахилу. Найпопулярніша — «Військова психологія», — зазначив він.
За його словами, меншою популярністю серед жінок користуються спеціалізації з науково-точним ухилом, як-от «Геоінформаційні системи і технології».
Нагадаємо, цього року Військовий інститут Київського національного університету імені Тараса Шевченка змінив умови вступної кампанії та почав готувати фахівців за освітньою програмою «Міжнародне співробітництво у сфері оборони та воєнній сфері».
Як повідомляла АрміяInform, у Військовому інституті КНУ імені Тараса Шевченка назвали спеціалізацію з найбільшим попитом у вступників.
Фото пресслужби ВІКНУ
Дар’я Москалець
Кореспондент АрміяInform
Залиште відповідь