У Києві врегулюють правила реклами у транспорті

У Києві розпочався процес створення нових регламентів, що мають на меті впорядкувати розміщення рекламної продукції в громадському транспорті, зокрема у столичному метрополітені. 

Про це повідомило видання KyivTime із посиланням на пресслужбу Київської міської державної адміністрації 20 травня.

Згідно з інформацією, наразі в столиці відсутній єдиний нормативний акт, який би систематизував вимоги до рекламного оформлення у транспортних засобах.

Керівниця Управління з питань реклами КМДА Оксана Поліщук наголосила на необхідності таких правил. Вона зауважила, що вже тривалий час Києву бракує узгоджених стандартів у цій сфері, особливо коли мова йде про рекламу в підземці, яка є надзвичайно популярною серед рекламодавців через високу прохідність, оскільки метро Київ розклад користується великим попитом. Розробка нового документа, за її словами, має стати наступним кроком після успішної реформи зовнішньої реклами на вулицях міста, яка вже дала позитивні результати.

Очікується, що оновлені правила включатимуть класифікатор дозволених типів рекламних конструкцій, що можуть бути встановлені всередині транспорту, встановлюватимуть технічні та естетичні вимоги до таких об’єктів, а також чітко визначатимуть перелік місць, де реклама буде дозволеною або забороненою.

Після завершення підготовки проєкт документа буде передано на розгляд Київської міської ради, де вирішуватиметься його подальша доля.

Паралельно в інформаційному просторі столиці не стихають обговорення щодо розвитку транспортної інфраструктури, а саме — сполучення житлового масиву Троєщина з центральною частиною міста. Ідея будівництва метрополітену на Троєщину, яка обговорюється ще з радянських часів, знову стала предметом дискусії. Причиною стало те, що реалізація цього проєкту вимагає колосальних інвестицій — понад два мільярди доларів, що робить його вкрай дорогим та складним.

У зв’язку з цим в Києві зареєстрували петицію, в якій пропонують київській владі альтернативне рішення — зосередитися на будівництві сучасного швидкісного трамвайного маршруту. Автор петиції вважає, що трамвай, який проходитиме від мікрорайону Райдужний через Подільсько-Воскресенський міст до центру міста, зокрема до вокзалу, стане значно економнішим і не менш ефективним варіантом.

На його думку, переваг у цього виду транспорту чимало. По-перше, вартість будівництва трамвайної лінії буде щонайменше в чотири-п’ять разів нижчою, ніж метро. По-друге, його провізна здатність може бути аналогічною до метрополітену. І найголовніше — реалізувати такий проєкт можна у значно стисліші строки.