​Де зробити капітальний і недорогий ремонт двигуна

Почувши слова «капітальний ремонт двигуна» автолюбителі готові, подібно дітям в піонерському таборі, наслухавшись страшилок біля багаття, сховатися під ковдрою. Але капремонт, на відміну від привидів, існує. Та й нічого надприродного в ньому немає:

Профессиональный ремонт двигателей заказать по самой выгодной стоимости на сегодняшний день.

- У дев'яностих виробники прийшли до висновку, що немає сенсу робити мотори-мільйонники, коли раз у п'ять років виходить нова модель. Сьогоднішні двигуни розраховані на пару сотень тисяч кілометрів пробігу. А після необхідно робити ремонт, - пояснив технічний директор автосервісу Андрій Дерев'янченко.

Перебирання, звичайно, справа не з дешевих. Але відкладати візит в майстерню не варто. Інакше на який-небудь дорозі не машина повезе вас, а вже ви - її. А щоб ремонт не перетворився на мильну оперу з трагічним кінцем, «Комсомолка» підготувала кілька порад водієві.

ЯК ЗРОЗУМІТИ, ЩО «ЧАС ІКС» НАСТАВ

Машина витрачає забагато масла або бензину, втратила в потужності або пускає сизий дим - значить, пора перевірити серце автомобіля. Однак бити тривогу все-таки рано. Симптоми можуть бути пов'язані з втратили еластичність маслос'емниє ковпачками, прогоранням клапанів або прокладки головки блоку циліндрів (ГБЦ), а також з «закоксовуванням" мастилозйомних поршневих кілець. Це коли забиваються зазори в пазах.

У всіх цих випадках можна обійтися середнім ремонтом. А ось зі стуком в двигуні краще не жартувати. Він чути без спеціальних приладів - значить, зношені вкладиші і шийки коленвала. Тоді «капіталку» відкладати не варто.

До речі кажучи, гнати сталевих коней з висновками, довіряючи водійських інтуїції, теж не треба. Точний діагноз можна поставити тільки після діагностики в автомайстерні.

ЯК НЕ ПОПАСТИСЯ НА РОЗЛУЧЕННЯ

Експерти не радять їхати в перший-ліпший сервіс, сподіваючись витратити менше часу. Його ви, звичайно, заощадите, а ось гроші - навряд чи. Для початку слід годину-другу покопатися на форумах і поспілкуватися з водіями, які стикалися зі схожою проблемою. Адже далеко не кожен гараж може похвалитися якістю. Наприклад, наявність спеціальних сканерів для комп'ютерної діагностики - хороший тон для майстерні.

Але все-таки не варто забувати, що чотириста порівняно чесних способів відбирання грошей у населення Остапа Бендера все ще працюють. Якщо після діагностики закрадаються сумніви, не зайвим буде провести обстеження в іншому місці. Крім того, навіть коли вибір зроблено, варто залишатися напоготові і особисто стежити за ходом робіт.

- Клієнт має право вимагати не тільки квитанції про виконання тих чи інших робіт, але і чеки, що залишилися після покупки сервісом запчастин для автомобіля. Крім того, його власнику повинні повернути всі замінені деталі, - пояснив автомеханік і власник майстерні Денис Конєв.

І не давайте водити себе за ніс. Місяць можна лагодити тільки двигун «Зірки смерті» з «Зоряних воєн»:

-ремонт мотора не займе більше тижня, - зазначив експерт.

5 РАД, ЯК ПРОДОВЖИТИ ТЕРМІН СЛУЖБИ ДВИГУНА

Не економте на охолодженні

Не дарма кажуть: скупий платить двічі. Не варто заливати в систему охолодження воду, щоб заощадити. Антифриз і тосол мають змащувальні властивості, які підвищують термін служби водяної помпи. Вона прокачує охолоджуючу рідину через двигун і захищає його від перегріву.

Не змушуйте автомобіль голодувати

Навіть найякісніше пальне містить речовини, які осідають внизу бензобака. І якщо завести машину на голодний шлунок, все це сміття потягнеться в паливний фільтр. Він може просто не впоратися з обсягом шлаків. В результаті вони потраплять в двигун, а це явно не піде йому на користь.

Регулярно міняйте масло

Його потрібно заливати кожні 10-20 тисяч кілометрів. Крім того, разом з рідиною варто оновлювати і масляний фільтр. Адже він збирає бруд і сміття, які плавають всередині двигуна, і запобігає його поломку.

Дайте двигуну дихати вільно

Друге після палива умова роботи мотора - це повітря. Він повинен надходити в нього не тільки безперервно, але і без сміття. Повітряний фільтр потрібно міняти в середньому кожні 50 тисяч кілометрів.

Частіше заглядайте під капот

У спеку тиск підвищується, і в постарілих шлангах з'являються тріщини. Ще одна причина витоків - гумові ущільнювачі, що з'єднують частини двигуна. Згодом вони теж можуть порватися або зламатися, залишивши мотор без антифризу або інших важливих рідин.

ДО РЕЧІ

За деякими моторам просто звалище плаче. Дізнайтеся в майстерні, скільки коштує заміна двигуна. Іноді на обновці можна помітно заощадити.

Строим теплый и недорогой дом из пенобетона

Профессиональное проектирование канализаций

​Як зробити (збільшити) отвір в стіні